- Úvod
- Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Disneyhracky.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka). Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Provozovatel:
Příběh hraček s.r.o.
Krsice 36, 398 04 Čimelice
IČ: 11896868, DIČ: CZ11896868
Kontaktní osoba:
Katka Kalinová
Tel.: +420 737 127 645
Email: info@disneyhracky.cz
číslo účtu ČR: 2402054799/2010 (Fio banka a.s.)
IBAN: CZ2920100000002402054799
BIC: FIOBCZPPXXX
Objednávka zboží
Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
- v internetovém obchodě
Platební podmínky
- platba předem bankovním převodem na základě objednávky
- platba dobírkou při předání zásilky kurýrem (doručení zboží)
Cena zboží
Ceny jsou uvedeny na stránkách jednotlivých výrobků. Všechny ceny v internetovém obchodě jsou koncové, vč. daného DPH. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen i v průběhu dne bez předchozího upozornění.
Způsob platby – doprava ČR + SR
- Kurýrní služba ČR - 109 Kč, s možností platby dobírkou za příplatek 49 Kč
- Kurýrní služba SR – 149 Kč, s možností platby dobírkou za příplatek 49 Kč
- Zásilkovna ČR síť výdejních míst - 69 Kč za zásilku, s možností platby dobírkou za příplatek 49 Kč. Zákazník si určí, kde si zboží vyzvedne, 7 denní lhůta na vyzvednutí zboží. Výdejní místa Zásilkovny najdete www.zasilkovna.cz/pobocky
- Zásilkovna SR síť výdejních míst - 79 Kč za zásilku, s možností platby dobírkou za příplatek 49 Kč. Zákazník si určí, kde si zboží vyzvedne, 7 denní lhůta na vyzvednutí zboží. Výdejní místa Zásilkovny najdete www.zasilkovna.cz/pobocky
Recenze
Hodnocení s odznakem Ověřená recenze pochází od zákazníků, kteří hodnocený produkt u nás v minulosti prokazatelně zakoupili. Objednávky párujeme s účtem registrovaného uživatele, který daný produkt zakoupil, nebo s e-mailem zákazníka, který produkt hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. U ostatních recenzí bez odznaku nedokážeme nákup ověřit, ale pochází od registrovaných zákazníků. Celkové hodnocení počítáme aritmetickým průměrem všech hodnocení produktu. Žádné recenze nemažeme a zobrazujeme všechna pozitivní i negativní hodnocení.
Dodací lhůty
Zboží skladem dodáváme do 2 pracovních dnů od odeslání objednávky. Je-li u zboží uvedena dostupnost zboží, platí tento údaj (pokud dané zboží není ani u jednoho z našich dodavatelů, informujeme obratem zákazníka o zpoždění dodání zboží).
Vyhrazujeme si právo na zaslání nekompletní objednávky v případě vyprodání části zboží ze zaslané objednávky u našeho dodavatele. O této skutečnosti budete předem informováni emailem.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy nedojde.
Zboží Disney original - zboží dovážíme přímo od výrobce Disney z Velké Británie, proto se odesílá hromadná objednávka našemu dodavateli vždy v neděli (ve výjimečných případech jednou za 14 dní, tato informace je vždy u produktu u dostupnosti zboží). Zboží máme na skladě cca do 10ti dnů od odeslání hromadné objednávky, poté jsou objednávky distribuovány dle vybrané dopravy.
Nevyzvednutá objednávka na dobírku
Prodávájící si vyhrazuje právo vymáhat kompenzaci ve výši poštovného. Pokud si zásilku nepřevezmete a ona se nám vrátí zpět, tak dochází k nárůstu našich nákladů nejen o zbytečnou práci, ale následně ještě o rozbalení (vyhození obalového materiálu), kontrolu zboží před jeho vrácením do skladu a následné storno daňových dokladů, které byly již vystaveny. Jelikož jsme v takovém případě situaci nezavinili, musíme přenést tyto zbytečně vytvořené náklady na zákazníka, a zaslat fakturu na úhradu poštovného.
Nezaplacení kompenzace
Pokud zákazník nezaplatí kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Nemáme nezodpovědné zákazníky, nicméně nastane-li podobný problém, dávají nám aktuálně platné zákony České republiky možnost se efektivně bránit.
Porušení platné smlouvy lze řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
Údaje pro platbu převodem
číslo účtu ČR: 2402054799 / 2010 (Fio banka a.s.)
IBAN: CZ2920100000002402054799
BIC: FIOBCZPPXXX
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, prodejního dokladu, předat zpět prodejci v uvedené lhůtě (určující je datum informace o stornu).
Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30-ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží.
Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit Odstoupení od smlouvy na email info@detsky-svet.eu nebo na telefonním čísle +420 737 127 645. Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete ke stažení na konci obchodních podmínek.
Reklamace
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
Převzetí zásilky kupujícím
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození zboží nepřebírat.
Závěrečná ustanovení
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.
Ochrana osobních dat
Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a a marketingových důvodů.